hotpost
بیوگرافی مهرزاد جعفری و همسرش + بازیگر نقش حامد در سریال احضار

مهرزاد جعفری متولد 8 مهر 1369 در تهران مترجم و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.وی فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی معدن در گرایش اکتشاف و دارای مدرک تافل نیز می باشد.


بیوگرافی مهرزاد جعفری بازیگر

سریال های “مهرزاد جعفری” از بچه مهندس و از سرنوشت تا شرم


پدرش علی جـعفری نام دارد که سامی صدایش می کنند و مادرش پوران فرخ روز نام دارد.

آغاز فعالیت هنری

مهرزاد از انجایی که به زبان انگلیس مسلط بود خیلی زود توانست به یکی از مترجمان موفق و مطرح تبدیل شود. او در سن نوزده سالگی کار ترجمه را شروع کرد و با (ترجمه) زیرنویس کردن سریال لاست، سریالی که بسیار پرطرفدار بود توانست خود را به اهالی هنر معرفی کند. سپس با سیما تیرانداز آشنا شد و با گذراندن دوره های بازیگری نزد سیما تیرانداز در تئاتر نیازمندی ها به کارگردانی سیما تیرانداز بازی کرد همین امر سرنوشت مهرزاد جعفری را تغییر داد و او را به عنوان یک بازیگر توانمند مطرح کرد.

بیوگرافی فریبا فرجی پور مربی نینجا (کیست)

سوابق هنری

مهرزاد با بازی در سریال از سرنوشت در کنارکیسان دیباج  و دارا حیایی  نقش آفرینی کرد و نقش نوید را در این سریال بازی کرد. او در یک رقابت عشقی با

کیسان دیباج قرار داشت و همین باعث شده بود بسیار مورد توجه قرار گیرد هرچند نقشی که بازی کرد بسیار کوتاه بود.

او در سریال بچه مهندس 3 نقش مسعود تابشی را بازی می کند و یکی از سه شخصیت اصلی است هر چند در ادامه سریال بازیگر این نقش تغییر می کند. و بعد از آن در سریال شرم در نقش نمیا ایفا نقش کرد.


ازدواج و همسر

از زندگی شخصی وی اطلاعات جامعی در اختیار نیست.

بازیگر نقش حامد در سریال احضار کیست؟

او در سریال احضار نقش حامد را بازی می کند.
حامد در سریال احضار پسری سرکش است که مقابل پدرش قرار گرفته است.  مهرزاد جعفری در این سریال نقش متفاوتی را بازی کرده است و در نقش خواهر زهره با بازی مینو آدرمیگن بازی کرده است.

بیشتر ببینید: بازیگر نقش مادر حامد در سریال احضار کیست؟ 


اینستاگرام مهرزاد جعفری

صفحه رسمی وی به نشانس

mehrzadjafariii فعال است .

يکشنبه دوازدهم 2 1400
(0) نظر
برچسب ها :
X