hotpost
ترامپ رهبران GOP میشیگان را به منظور لغو انتخاباتی که باخته بود ، محاکمه کرد

ترامپ رهبران GOP میشیگان را به منظور لغو انتخاباتی که باخته بود ، محاکمه کرد



سی ان ان) دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ، روز جمعه قانونگذاران ایالتی جمهوری خواه را از میشیگان به کاخ سفید دعوت کرد ، زیرا رئیس جمهور و تیم حقوقی وی در تلاش برای لغو نتایج انتخاباتی هستند که در آن شکست خورد. رئیس جمهور منتخب جو بایدن. این شخص گفت ، ترامپ همچنین دو عضو هیئت رئیسه بوم جمهوریخواه از شهرستان وین را به روز سه شنبه فراخواند تا از وی حمایت کند ، پس از آنها پس از رفت و برگشت در رای گیری برای تأیید نتایج انتخابات از بزرگترین شهرستان ایالت ، که شامل دیترویت است ، حمایت کرد. اعضای هیئت رئیسه روز چهارشنبه اسناد خود را ثبت کردند و به دنبال "پس گرفتن" آرا their خود برای تأیید نتیجه انتخابات بودند. فرد آشنا گفت که ترامپ صبح روز پنجشنبه این دعوت را به نمایندگان مجلس میشیگان با تماس با رهبر اکثریت جمهوری خواه سنای ایالت تحویل داد. در حالی که ترامپ گل می زند ، آمریکایی ها بیمار می شوند و می میرند در حالی که ترامپ گل می زند ، آمریکایی ها بیمار می شوند و می میرند صدور گواهینامه معمولاً به صورت رسمی انجام می شود ،

تهدید ترامپ به انتشار مصاحبه ادیت‌نشده‌اش با شبکه سی‌بی‌اس


اما ترامپ در تلاش است تا روند فرار از شکست انتخابات خود را از طریق کالج انتخاباتی مانع یا به تأخیر انداختن روند کار در ایالت های اصلی شود. وودی ترامپ ، رودی جولیانی و سایر متحدانش پیشنهاد کرده اند که مجلس قانونگذاری ایالت GOP در ایالت های نبرد که بایدن برنده شد باید سعی کند از تأخیر در صدور گواهینامه برای تعیین تابلوی انتخاب خود استفاده کند و آرا popular مردم ایالات متحده به بایدن را نادیده بگیرد. این در حالی است که گزینه های تیم حقوقی ترامپ برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در ایالت هایی که ترامپ از دست داده است به سرعت در حال تبخیر است و در حالی که ایالات تلاش می کنند نتایج انتخابات خود را تأیید کنند. وودی ترامپ ، رودی جولیانی ، روز پنجشنبه یک کنفرانس خبری 90 دقیقه ای برگزار کرد که در آن او و تیمش ادعاهای حقوقی مشکوکی را مطرح کردند ، تئوری های توطئه را از بین بردند و هیچ مدرک مشخص و معتبری از تقلب در رای دهندگان ارائه نکردند. ریک هاسن ، کارشناس قانون انتخابات سی ان ان در وب سایت خود نوشت: "این برای دموکراسی ما بسیار خطرناک است ، زیرا تلاشی برای خنثی کردن اراده رای دهندگان از طریق فشار سیاسی رئیس جمهور است." "حتی اگر بسیار بعید به نظر برسد اما عمیقا ضد دموکراتیک و نقض حاکمیت قانون است. غیر قابل توجیه است." کریس کربس ، مقام اخراج شده وزارت امنیت داخلی که ادعای ترامپ درباره کلاهبرداری گسترده رای دهندگان را رد کرده بود ، در توئیتر خود نوشت که کنفرانس مطبوعاتی جولیانی "خطرناکترین 1 ساعت و 45 دقیقه تلویزیون در تاریخ آمریکا است. مشخص نیست پیام ترامپ به نمایندگان حزب جمهوری خواه میشیگان چه خواهد بود. مایک شیرکی رهبر اکثریت سنای میشیگان و لی چاتفیلد رئیس مجلس نمایندگان گفته اند که آنها به رای مردم ایالت خود احترام می گذارند و از روند انتخاب انتخاب کنندگان در میشیگان دور نخواهند شد. در حال حاضر بایدن با 154187 رای برتر از ترامپ در ایالت Great Lake (دریاچه های بزرگ) برخوردار است. در 24 سپتامبر ، شیرکی منجر به تصویب قطعنامه ای در مجلس سنا شد که تضمین می کند انتخاب کنندگان به بیشترین رای به نامزدی رأی می دهند که توسط مقامات رسمی تأیید می شود.



در این قطعنامه آمده است: "مجلس سنا در میشیگان متعهد می شود که انتخاب کنندگانی را برای انتخاب دانشکده انتخاب کند که به رأی دادن به نامزدی که بیشترین رای را برای رئیس جمهور در میشیگان دارد و از طرف مقامات انتخاباتی میشیگان تأیید شده وفادار باشد". با نهایی شدن نتایج انتخابات ، مقامات محلی GOP ادعاهای تقلب را ادامه می دهند با نهایی شدن نتایج انتخابات ، مقامات محلی GOP ادعاهای تقلب را ادامه می دهند استدلال های مبارزات انتخاباتی در دادگاه کاملاً ناکام مانده است ، با شکایت یا رد دعوی در آریزونا ، میشیگان و پنسیلوانیا. یکی از منابع آشنا با اندیشه رئیس جمهور به CNN گفت که ترامپ از بسیاری از دوستان و همکاران تجاری که از وی خواسته اند حداقل اجازه انتقال را بدهد ، شنیده است ، حتی اگر او نمی خواهد قبول کند. منبع گفت: او گفته است آنها "کاملاً اشتباه" هستند. تماس با canvassers در منطقه دیترویت در وین کانتی ، دو عضو جمهوری خواه شورای کانواسر شهرستان روز سه شنبه از ترامپ تماس گرفتند. مونیکا پالمر ، یکی از اعضای هیئت مدیره ، واشنگتن پست گزارش داد که او تقریباً دو دقیقه از ترامپ تماس گرفته است و گفت هیچ فشاری برای تغییر رای خود از وی احساس نمی کند. پالمر به پست گفت: "اواخر عصر سه شنبه ، از رئیس جمهور ترامپ تماسی دریافت کردم." "او در حال بررسی بود تا پس از شنیدن تهدیدات و آزارهایی که رخ داده بود ، مطمئن شود که من در امنیت هستم." اعضای هیئت مدیره GOP در وین کانتی معمولاً روند صدور گواهینامه انتخابات را در روز سه شنبه هنگامی که در ابتدا مخالف تأیید نتایج شهرستان بودند رأی دادند و هیئت مدیره را در بن بست 2-2 رها کردند.

جمعه سیم 8 1399
(0) نظر
برچسب ها :
X